دانلود آهنگ مرتضی جوان مادر
نوشته شده توسط : لیلا


دانلود آهنگ مرتضی جوان مادر

اهنگ تو ابر و مهی باران رحمت مادر مرتضی جوان + متن ترانه

ترانه سرا : حسین فروهر / تنظیم کننده : اصغر محمدی

 

دانلود آهنگ مرتضی جوان مادر

اهنگ تو برام مقدسی زیارتی مادر من

مرتضی جوان مادر متن ترانه
♩♬کاش میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم ♭♪

♩♬باز مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم ♭♪

♩♬تو برام مقدسی ، زیارتی مادر من ♭♪

♩♬بکش دست مهربونتو یه بار بر سر من ♭♪

♩♬تو برام مقدسی ، زیارتی مادر من ♭♪

♩♬بکش دست مهربونتو یه بار بر سر من ♭♪

♩♬مادر عشقی ، عشق همیشگیمی مادر ♭♪

♩♬دنیا درده فقط تو زندگیمی مادر ♭♪ ♭♪

♩♬تو ابر و مهی ، باران رحمت مادر ♭♪

♩♬دریای محبت و نجابتی تو مادر ♭♪

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

♩♬تو ابر و مهی ، باران رحمت مادر ♭♪

♩♬دریای محبت و نجابتی تو مادر ♭♪

♩♬تو جوونیتو گذاشتی تا دلم غم نبینه ♭♪

♩♬نمیگذارم یه روزی اشک تو اون چشمات بشینه ♭♪

♩♬من میبوسم دستاتو که برام همه کسی ♭♪

♩♬آخ که من برات بمیرم تو برام دلواپسی ♭♪

♩♬آخ که من برات بمیرم تو برام دلواپسی ♭♪

♩♬مادر عشقی ، عشق همیشگیمی مادر ♭♪

♩♬دنیا درده فقط تو زندگیمی مادر ♭♪

♩♬ ♩♬تو ابر و مهی ، باران رحمت مادر ♭♪

♩♬دریای محبت و نجابتی تو مادر ♭♪

♩♬تو ابر و مهی ، باران رحمت مادر ♭♪

♩♬ ♩♬دریای محبت و نجابتی تو مادر ♭♪

♩♬شب تو چشای نازت یه دنیا ستاره ♭♪

♩♬تو چشات یه دنیا عشق و نفسه دوباره ♭♪

♩♬من بشم قربون مهربونیهات برام بخند ♭♪

♩♬من بدون تو میمیرم رو من چشماتو نبند ♭♪

♩♬من بشم قربون مهربونیهات برام بخند ♭♪

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

♩♬من بدون تو میمیرم رو من چشماتو نبند ♭♪

♩♬مادر عشقی ، عشق همیشگیمی مادر ♭♪

♩♬دنیا درده فقط تو زندگیمی مادر ♭♪

♩♬تو ابر و مهی ، باران رحمت مادر ♭♪

♩♬دریای محبت و نجابتی تو مادر ♭♪

♩♬تو ابر و مهی ، باران رحمت مادر ♭♪

♩♬دریای محبت و نجابتی تو مادر ♭♪

بشنوید :: دانلود مداحی شیرازی دشتی




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: